انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان با انتشارات مدرسه در جلسه ای که که به همین منظور در موسسه فرهنگی مدرسه برهان برگزار شد به امضای طرفین رسید.

در این جلسه دکتر مهرمحمدی، امضای این تفاهم نامه را در راستای نیاز دانشگاه و دانشجویان به آشنایی و بهره گیری از محصولات علمی مرتبط با رشته تخصصی خود دانست.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، تاسیس فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات مدرسه را که بر اساس این تفاهم نامه در پردیس های دانشگاه ایجاد می شود، گامی مهم در جهت تدارک فضای تربیتی پردیس ها برای آماده سازی دانشجو معلمان عنوان نمود.

وی، یکی دیگر از ظرفیت های این همکاری مشترک را، بهره گیری از توانمندیهای موسسه فرهنگی مدرسه برهان در جهت آموزش دانشجومعلمان مستعد برای تالیف کتاب قلمداد کرد.

شایان ذکر است، زمینه های همکاری در این تفاهم نامه در 7 بند پیش بینی شده است که از جمله آنها برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات مورد توافق طرفین، مشارکت در تدوین، نگارش و انتشار آثار تالیفی و کتب علمی با رویکرد استفاده دانشجویان و استادان دانشگاه،تبادل اطلاعات علمی و فراهم نمودن امکان دسترسی آسان به منابع علمی شامل کتب، نشریات و سایر مدارک علمی، استقرار و راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه کتب موسسه در محل های پیش بینی شده در پردیس های استانی دانشگاه و واحدهای تابعه، برگزاری فعالیتهای متنوع فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه های موضوعی و مناسبتی و ارایه تسهیلات جهت خرید کتب ، تجهیز کتابخانه های پردیس ها و واحدهای تابعه دانشگاه می باشند.

منبع:http://cfu.ac.ir/fa/27184




برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: